wtorek, 29 maja 2018

Przecier brokułowy do zupy

Na pomysł wpadlam, gdy robiłam brokuły w słodko-kwaśnej zalewie,
szkoda mi było wyrzucać całych nóżek z brokułów wiec w międzyczasie jak robiłam je w zalewie.
zrobiłam również przecier który będzie w sam raz na szybką zupę ;)
wystarczy tylko dodać kilka brokułów w całości (różyczki)


skladniki: 
końcowki "nóżki"z 4 brokułów
1i1/2 szkl zalewy ktora mi zostala z  brokuły w zalewie słodko-kwaśnej 




 



Nóżki kroimy na mniejsze kawałki, gotujemy do miękkości, po czym za pomocą blendera miksujemy dolewamy pozostała zalewę i gotujemy aż woda odparuje i powstanie nam gesty przecier.
Przelewamy na geste sitko i gdy zostanie nam sam przecier bez wody,równo rozkładamy do słoików, i zalewamy pozostała woda.szczelnie zakręcamy i pasteryzujemy 20 min.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz