poniedziałek, 30 kwietnia 2018

Pieczarki w Sosie Pomidorowym



SKŁADNIKI:

1kg grzybów
0.5kg cebuli
1szkl.oleju
1szkl.wody
4 łyżki cukru
4 łyżki octu
1 łyżka papryki mielonej
3 łyżki koncentratu pomidorowego
kilka plasterków marchewki surowej
pieprz,sól do smaku
3 listki laurowe





Grzyby dokładnie myjemy, kroimy na kawałki (nie za małe bo się skurczą)gotujemy ok 30 min. Odcedzamy.Cebulkę kroimy na pół plasterki i smażymy na maśle na złoty kolor.dodajemy do grzybów razem z marchewka,wlewamy wodę,cukier,ocet,olej,przyprawy i koncentrat .dusimy 15 min mieszając od czasu do czasu żeby się nie przypaliło.pod koniec duszenia dodajemy paprykę gorące przekładamy do słoików pasteryzujemy 15 min


Tym razem dodałam tez pod smażona paprykę i zamiast surowej marchewki miałam taka malutka mrożona cieniutka jak palce, z tym ze marchew rozmroziłam i pokroiłam w talarki i dodałam dopiero w połowie duszenia żeby się nie rozgotowały.z papryczka tez pyszne podjadałam troszkę  





tu wersja z kukurydza


ŻYCZĘ SMACZNEGO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz