środa, 6 czerwca 2018

Jakie przyprawy lubi mięso

Kiedy wyruszyłam w świat dorosłości i małżeństwa kuchnia i ja byłyśmy sobie bardzo dalekie.
Metoda prób i błędów zaczęłam się uczyć co i jak gotować lub doprawić.
Dużo mnie nauczył mój mąż w końcu pochodzi z rodziny dobrych kucharzy jednak sam nim nie został zawodowo jedynie w domu.Kiedyś szukając czegoś w internecie znalazłam pewien artykuł i było w nim opisane czym doprawiać mięso żeby miało "TEN" smak. Tak więc postanowiłam podzielić się z wami tym sekretem.I powiem wam w sekrecie że mało brakuje i ta listę oprawie w ramkę i powierzę na scianie, bo tak często z niej ściągam z nie wynosze jej z kuchni ;) a jeszcze trochę i będę znała ją na pamięć :)

Poniżej kilka porad jakimi przyprawami doprawić mięso

CIELĘCINA:

-bazylia
-majeranek
-gałka muszkatołowa
-papryka czerwona
-natka pietruszki
-pieprz czarny
-rozmaryn
-szałwia
-seler
-cebula
-kapary
-mieszanka curry

WIEPRZOWINA:

-czosnek
-kminek
-liść laurowy
-majeranek
-papryka czerwona
-pieprz czarny
-rozmaryn
-szałwia
-tymianek
-cebula
-lubczyk
-mieszanka curry

MIĘSO PIECZONE NA RUSZCIE:

-majeranek
-rozmaryn
-tymianek
-oregano
-gałka muszkatołowa
-pieprz czarny i biały.
-pieprz kajeński.
-cebula
-czosnek
-papryka czerwona
-mieszanka curry
-mieszanka chilli

WOŁOWINA:

-koper
-czosnek
-kminek
-lubczyk
-liść laurowy
-majeranek
-oregano
-papryka czerwona
-pieprz czarny
-natka pietruszki
-rozmaryn
-jałowiec
-cebula
-mieszanka curry
-mieszanka chilli

DRÓB:

-cząber
-estragon
-nasiona kminku
-majeranek
-papryka czerwona
-pieprz czarny
-seler
-rozmaryn
-tymianek
-cebula
-mieszanka przypraw do drobiu

DZICZYZNA:

-estragon
-liść laurowy
-pieprz czarny
-goździki
-ziele angielskie
-rozmaryn
-tymianek
-jalowiec

BARANINA:

-estragon
-majeranek
-papryka czerwona
-ziele angielskie
-pieprz czarny
-czosnek
-cząber
-koper
-cebula
-szałwia
-natka pietruszki
-mieszanka curry
-mieszanka chilli

RYBY:

-bazylia
-cząber
-koper
-lubczyk
-liść laurowy
-papryka czerwona
-pieprz czarny
-seler
-cebula
-tymianek




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz